"po każdym spojrzeniu w niebo zostaje w oczach nieco błękitu"

Cytat, tytuł posta to słowa polskiego aforysty, Aleksandra Kumora. Jak zwykle odwiedziny u Monka i Kajtka, na "kawkę", przedłużyły się o kilka godzin. Bez make-upów, stylizacji czy przygotowań. Magiczna pani fotograf ze swoim czarodziejskim aparatem, biała ściana, papieros i ja. Całość koordynował (grając przy tym w FIFĘ '14) Kajo. Totalny, popołudniowy spontan. Efekty naszego spotkania możecie zobaczyć niżej. Fotografowała najwspanialsza Monika Witowska (facebook artystki).


Kilkoro moich znajomych pracuje / odbywa staż przy produkcjach oraz w impresariatach aktorskich (i dla statystów, amatorów). Czasami oni lub casting directorzy, na swoich facebookach, publikują informacje w stylu "wanted, poszukiwana / y". Poprosiłem Monikę o portret i zdjęcie całej sylwetki. Jak zwykle, na dwóch ujęciach się nie skończyło. Oto całość naszej trzydziesto-minutowej przyjemności (kreatywności).


Ostatnio zastanawiałem się nad najczęściej okupującymi internet, modowymi blogami. Doszedłem do wniosku, że jako czytelnik / obserwator, oprócz zdjęć stylizacji, od autorów oczekuję także treści. Jeśli będę chciał zobaczyć najnowsze i najciekawsze stylizacje lub będę szukał inspiracji, nie planuję sugerować się jednym blogiem. Najzwyklej w świecie odwiedzę portal lookbook.nu, dlaczego? Każdy z nas ma inny typ urody (styliści określają to porami roku), inną budowę ciała. Geny nie pozwalają na założenie wszystkich ubrań, które dotychczas mogliśmy podziwiać na naszych guru. "Ładnemu we wszystkim ładnie" to pojęcie względne, zwłaszcza, że każdy inaczej postrzega i definiuje piękno. Chciałbym częściej trafiać na blogi, których notki są poświęcone także relacjom z pokazów i wydarzeń modowych, opisom, spostrzeżeniom. Przykładem takich stron (i proszę nie myśleć, że pisząc mam w tym jakiś interes) są blogi np. pani Doroty Wróblewskiej (http://dorotawroblewskablog.pl/), a także Gosi Boy (http://gosiaboy.com/). Ponadto obie panie, pomimo popularności w sieci, nadal uprzejmie odpowiadają na komentarze, doradzają, a także promują młode, ambitne osoby.


Z zupełnie innej beczki. Od około tygodnia przeżywam wewnętrzny powrót do czasów gimnazjum. Od kilku nocy, bezsenność lub czas wolny od obowiązków, na przemian umilają mi: serial Prison Break (Skazany Na Śmierć) i ulubiona kiedyś gra - Wormsy. W szkole, pomiędzy zajęciami, rozwiązuję nielubiane wcześniej Sudoku.


"Raz na jakiś czas pojawiają się osoby, które odciskają piętno na twym życiu. To taka gra losu, magiczna sztuczka (jeśli wierzysz w magię), że na drodze spotykamy ludzi zmieniających nasze zachowanie, a niekiedy wręcz sposób myślenia i odczuwania. Ich osobowość rozciąga się wokół nas niczym siatka, w którą chętnie wpadamy." Autorem tych słów jest Blue Jeans (Francisco de Paula Fernandez), autor książki "Piosenki dla Pauli", do której przeczytania przymierzam się od kilku godzin.


Kilka tygodni temu, po przeczytaniu kilku poradników małego internauty, w końcu udało mi się dodać na bloga przycisk "lubię to" pod każdym z postów. Jeśli podobają Ci się zdjęcia w dzisiejszej notce, zachęcam do zostawienia po sobie śladu w postaci komentarza (odpowiadam na każdy) i / lub wciśnięcia "lubię to". Wciąż czekam na ciekawe propozycje blogów, które czytacie - lista obserwowanych wciąż rośnie, a ja chciałbym się nią z Wami podzielić. Do szybkiego napisania! :)


Byłbym zapomniał o muzyce! Nowy singiel Lady G. pod tytułem "Aura"... Mam zajawkę na ten kawałek, zapętlam ;) "Enigma popstar is fun, she wear burqa for fashion. It's not a statement as much as just a move of passion." I pomyśleć, że to jeszcze nie jest oficjalny teledysk!


76 komentarzy:

  1. Ale tu się przejrzyście i minimalistycznie zrobiło <3 Czad! / kocham z całego zwariowanego serduszka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano zrobiło, zrobiło :) przeglądając blogi innych internautów, doszedłem do wniosku, że wystarczający przepych dzieje się w moim mózgu. Nie musi to się przekładać na prowadzoną stronę ;P poza tym przepraszam, że nie odpisałem Ci na facebooku (korzystałem z telefonu). Cieszę się, że od czasu do czasu udaje mi się zainspirować, zwłaszcza Ciebie. Kocham :*

      Usuń
    2. Z wzajemnością. :* / MOMO

      Usuń
  2. Fantastyczna sesja. ;3
    Profesjonalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) można powiedzieć, że jest amatorska w swoim profesjonalizmie lub profesjonalna w swojej amatorszczyźnie ;P Z panią fotograf Moniką znam się od dłuższego czasu, zdjęcia wypadły zupełnie przypadkowo, przy kawie... Cieszę się, że stworzone przez nas fotografie Ci się podobają. Do napisania!

      Usuń
  3. Dzięki za odwiedzenie bloga (: Bardzo mądrze piszesz, przez co wzbudziłeś moje zainteresowanie. Obserwuję tutaj i na facebooku, żeby być na bieżąco (:

    PS. Urzekła mnie Twoja uroda.

    realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że oprócz zdjęć zwróciłaś także uwagę na moje przemyślenia, to czym chcę się podzielić pisząc... Nie ukrywam, że (mam wrażenie) to rzadkość. Nie znikaj stąd szybko, cieszę się, że chcesz mnie obserwować, zarówno tu jak i na facebooku. Co do urody... Geny mamy :) Dziękuję Ci, do napisania...

      Usuń
  4. Bardzo interesujący blog i świetne zdjęcia. :) Cieszę się że nie tylko dziewczyny potrafią się ładnie ubrać. Masz rację, treść na blogu jest bardzo ważna i to jak w czym człowiek wygląda również. :) Dziękuję za miły komentarz, również życzę miłej niedzieli i pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za zainteresowanie blogiem! :) Co do ubioru... Szczerze? Zakładam to co mam aktualnie wyprane i wisi w szafie :D Dlatego tym bardziej mi miło, że to co na siebie zakładam spotyka się z taką miłą reakcją czytelników / odbiorców :) Treść jest bardzo ważna i cieszę się, że podzielasz moje zdanie. Udanego (już tym razem nie niedzieli) poniedziałku! (:

      Usuń
    2. Też wybieram rzeczy do ubrania spontanicznie. Chyba że wybieram się na ważne spotkanie, wtedy poświęcam na to więcej czasu. Ale treść na blogu jest dla mnie bardzo ważna, inaczej człowiek przeleci po tych zdjęciach, skomentuje i idzie dalej. Na interesującej treści można się zatrzymać i porozmawiać, przy okazji zdobywamy trochę wiadomości, o koleżankach czy kolegach również. :) Miłego poniedziałku. :)

      Usuń
  5. wiadomo, sukienka by w tej sesji najbardziej pasowała, ale po 35 minutowych zdjęciach od razu do szkoły musiałyśmy iść, a modelka woli spódnicę niż sukienkę :) nie żebym się usprawiedliwiała.

    pani fotograf się spisała - odnośnie Twoich zdjęć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano chyba, że tak! :) Przyznasz mi rację, że zdjęcia na szybko wychodzą (w naszym przypadku) całkiem dobrze, prawda? :) Do napisania panno Karolino

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. w takim razie bardzo sprawia mi to radość! Do zobaczenia częściej (:

      Usuń
  7. O rany. Prowadzisz świetnego bloga i bardzo interesująco piszesz :) Gratulacje! Będę wpadać częściej :) no i zapraszam do mnie :)

    Wyglądasz przepięknie <3 świetne zdjęcia! :) zapraszam również do mnie na nowy, jesienny post :) czekam na Twoją opinię :) pozdrawiam!

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawno nikt nie posypał mi tylu komplementów w jednym komentarzu... Mam nadzieję, że to nie było "kopiuj --> wklej"? ;> Bardzo chętnie odwiedzę Twoją stronę - do napisania ;D

      Usuń
  8. Hi dear! Thanks for sweet comments! You look like a model! Love Poland^ lived there in 90-s and muve po polski
    Grate outfit! Super!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, well... Mówmy po polsku! :D Yeah, I am playin' in that game (modeling). Few weeks ago I was in "New Faces" section on models.com I was so excited... :)

      Usuń
  9. jeju, zakochalam sie!
    Masz swietny styl
    obserwuje:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale masz na myśli świetny styl bycia czy styl w sensie "ubiór"? Bo jeśli to drugie to i tak nie uwierzę ;P mimo to dziękuję Ania

      Usuń
  10. Zawsze zwracam dosyć dużą uwagę w blogach na treść. Nawet jeśli chodzi o blogi modowe. Nie lubię się powtarzać i komentować tak samo ubiór jak inne osoby. Nie każdy dobrze wygląda we wszystkim, niestety. Fajne zdjęcia. Stwierdzam,że ogólnie zdjęcia na zwykłej białej ścianie mogą bardzo fajnie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dobrze, cieszę się, że nie jestem jedynym, wymagającym od blogerek modowych treści, czytelnikiem :) Niestety nie we wszystkim możemy wyglądać dobrze. Prawdopodobnie po to ażeby w niektórych rzeczach wyglądać oszałamiająco :D białe ściany są magiczne, dziękuję i polecam (:

      Usuń
  11. Zawsze zwracam dosyć dużą uwagę w blogach na treść. Nawet jeśli chodzi o blogi modowe. Nie lubię się powtarzać i komentować tak samo ubiór jak inne osoby. Nie każdy dobrze wygląda we wszystkim, niestety. Fajne zdjęcia. Stwierdzam,że ogólnie zdjęcia na zwykłej białej ścianie mogą bardzo fajnie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałem, że dwoi mi się już w oczach, ale to faktycznie dwa razy ten sam komentarz :) by the way, gwoli ścisłości, mam włączoną moderację, dlatego proszę się nie martwić, że komentarz nie jest wyświetlany tuż po wysłaniu. Najpierw czytam żeby potem opublikować i na każdy odpowiedzieć (:

      Usuń
  12. Sudoku nie lubią osoby, które nie potrafią go rozwiązać :P
    a co do blogów modowych - cóż... zacznijmy od tego, że nie każdy powinien się za to też zabierać. Ale przecież jest teraz na to... moda ;)
    Ja z pewnością nie mogłabym się za to zabrać. Nie mam wyczucia w trendach. Zdecydowanie wolę ubierać się na sportowo i wygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba trochę racji w pierwszym zdaniu Twojego komentarza. Kiedy zrozumiałem "filozofię" Sudoku zacząłem je lubić, a nawet (po zakupie w kiosku grubej książeczki) rozwiązywać :D To prawda, nie każdy powinien zabierać się za prowadzenie stron i poradników o modzie. Podobnie jak Ty, ja chyba też nie mógłbym się za to zabrać (aczkolwiek nigdy nie mówię nigdy). Ja zakładam to co wyschło po praniu :P

      Usuń
  13. I like it !
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, dzięki... Widzę, że w ostatnim poście mamy podobne stylizacje ;] pozdrawiam

      Usuń
  14. Obserwuję Twojego bloga od dłuższego czasu. Jestem pod wrażeniem. Naprawdę miło się czyta i ogląda co zamieszczasz. Zdjęcia rewelacyjne. Życzę samych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, dziękuję! :) przesyłam dużą dawkę poniedziałkowej, słonecznej energii!

      Usuń
  15. Świetne zdjęcia i bardzo fajna stylizacja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/tell-me-how-are-ya_14.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) zdjęcia w poście są autorstwa Moniki Witowskiej... Widzę, że wybierając tytuł swojego posta nuciłaś utwór Margaret :D Pozdrawiam, wpadaj do mnie częściej ;)

      Usuń
  16. przejrzałam kilka postów na twoim blogu i nie mogę jeszcze powiedzieć że zakochałam się w Tobie jako osobie, ale twój styl.. poezja;) Może po dłuższym czytaniu twojego bloga, pierwsza rzecz się zmieni:)?
    pozdrawiam!
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy tego typu komentarz maluje mi uśmiech na twarzy :) cieszę się, że w jakimś stopniu udaje mi się przekazać magię, a przede wszystkim, że można ją odczuć :) Co do zmian... Czemu nie! :) pozdrawiam i do napisania panno Anno (:

      Usuń
  17. nie zgodzę się z Tobą :D Wam wyszło o wiele lepiej niż mi (ocena tego nie tylko moja :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rety, dziękuję najmocniej :) mam nadzieję, że kolejne "spontany" będą coraz lepsze (:

      Usuń
  18. Genialnie wyglądasz! Świetna bluza :)
    Na plakaty, do kampanii pod hasłem MĘŻCZYZNO, WYGLĄDAJ TAK!

    "Skazany na śmierć", kurcze jakie stare czasy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Skazany Na Śmierć" - jest to retro, pamiętam jak kiedyś czekałem na każdy czwartek, godzinę 22:00 (jedyny dzień, a raczej wieczór kiedy mogłem oglądać o tej porze TV)... Całą rodziną siedzieliśmy przy odbiorniku haha ^^ Bluza z sieciówki (z 2012 roku). Miło, że podoba Ci się mój styl, a na kampanię zgodziłbym się od razu :D pozdrawiam Cię i mam nadzieję do napisania

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. nie wiem czym zasłużyłem sobie na tak wyróżniające określenie, ale nie ukrywam, że są to najmilsze słowa tego wieczoru / tej nocy :) dziękuję Ci, do (mam nadzieję) napisania!

      Usuń
  20. Wow ! Jestem pod wrażeniem twojego bloga. Fantastycznie się go czyta a twoje zdjęcia umilają te czytanie. :D ( Z resztą fotograf z powyższej sesji ma talent ) .
    + Fajna stylówka :)
    Z niecierpliwością czekam na kolejny post :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! :D postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań przy następnych wpisach + regularne prowadzenie bloga pomaga mi w stałym kontakcie z czytelnikami, a to dla mnie najważniejsze (nie piszę dla samego siebie)... Do zobaczenia na stronie Pani / Panie Anonimowa / y!

      Usuń
  21. Cudowne zdjęcia!
    Będę zaglądać tutaj częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, cała zasługa po stronie fotograf Moniki Witowskiej (: cieszę się, że będę Cię tu częściej spotykał - do napisania :D

      Usuń
  22. nie wiem już na co patrzeć - na Twoją świetną, streetową stylówkę czy na te mega klimatyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli mogę skromnie doradzić to.., Proszę patrzeć na zdjęcia :D Robiła je moja najlepsza - Monika Witowska! Ubieram się najzwyczajniej w świecie (dlatego tym bardziej miło, że mój niechlujny styl ktoś tu docenia)

      Usuń
  23. Uwielbiam takie zdjęcia i dodatkowo fajny styl. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! :D styl mam bardzo luźny, chyba nigdy nie przykładałem większej wagi do tego co na siebie zakładam :P PS Czy emblemat, główne zdjęcie na blogu narysowałaś sama? :)

      Usuń
    2. Narysowała nam to http://made-by-kate.blogspot.com/
      Mysle, że sama tez bym dala radę, ale nie mam tableta. Ja np. rysowałam do tego bloga: http://mywatchfuleyes.blogspot.com/ ale to niestety ręcznie i skanowałam :(

      Usuń
    3. zarówno Ty jak i Kate macie talent do rysowania *_* (nawet nie wiesz jak Wam zazdroszczę)! Ja (po kilku latach prowadzenia bloga) nadal nie mam (ani pomysłu na) emblemat haha

      Usuń
  24. Karolina bardzo dziękuje za wszystkie miłe słowa pod jej adresem. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam Twoją jeansową kurtkę ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję, dziękuję (nie do końca jest moja) :P

      Usuń
  26. A właśnie, że przesadzasz. Ale mimo wszystko miło mi słyszeć że zaszczytem jest czytać posklejane przeze mnie zdania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytanie "ładnie posklejanych zdań" to (w dobie odrzucenia tradycyjnej formy listownej) rzadkość :) Do napisania!

      Usuń
  27. po 1 - wielkie, wielkie dzięki za miłe słowa, to jest mega budujące
    po 2 - wielkie, wielkie WOW jesteś niesamowicie przystojny. genialne foty, genialne oczy. a że
    wygooglowałam Cię wzdłuż i wszerz, to wnioskuję, że do tego inteligentny i wygadany.
    trzymam kciuki za Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygadany - zawsze, inteligentny - zdarza mi się haha ;P Dzięki za miłe słowa (w sumie pierwsze od dwóch dni), z miłą chęcią będę śledził Wasze blogowe poczynania (:

      Usuń
  28. Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo! Przejrzałem Twojego bloga, widzę, że też masz swój styl! Tak trzymać i czekam na kolejne looki, pozdro

      Usuń
  29. You have an interesting blog.
    xoxo
    Christy

    http://www.am2pmchic.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thanks! I really like your blog and outfits (: best regards from Poland

      Usuń
  30. Zdjęcia są boskie <3
    Pozdrawiam, lagrenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! Cała zasługa po stronie niesamowitej Pani Fotograf - Moniki Witowskiej :)

      Usuń
  31. Ktoś kiedyś powiedział (szczerze nie pamiętam kto), że w polskich blogach modowych brakuje dobrze i kreatywnie napisanych tekstów. Uważam, że to jest prawda, bo mimo, że zdjęcia są bardzo ważne to ja np. bardzo lubie poczytać ciekawe przemyślenia i opinie, żeby troche poznać tą osobą, której zdjęcia oglądam. Jeżeli ciekawią Cię blogi z ciekawą treścią to z czystym sumieniem mogę polecić:
    - http://raspberryandred.blogspot.com/
    - http://www.riennahera.com/

    Jeżeli masz ochotę możesz wpaść również do mnie
    - http://www.lokal-nieczynny.blogspot.com/

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda! Często, przypadkowo trafiam na bogi osób, które tworzą ciekawe zestawienia garderoby, jednak czegoś tam brak... Tekstu, jakiejś historyjki o inspiracjach, żartu. Szkoda, bo taki bloger (jak i czytelnik) dużo na tym traci. Dziękuję za listę polecanych blogów (w tym Twój link do strony) - zawitam z przyjemnością :) Pozdrowienia!

      Usuń
  32. Wow! Bardzo podoba mi się ten zestaw :) Wyglądasz w nim świetnie :) Wszystko jest idealnie dobrane :) Jestem zachwycona :)
    Pozdrawiam i wolnej chwili zapraszam do zajrzenia na mojego bloga :) Właśnie trwa konkurs, w którym możesz wygrać dowolnie wybraną sukienkę (http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/10/win-stylish-dresses-giveaway.html)

    Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, średnio marzę o wygraniu sukienki ;]

      Usuń
  33. swietny look, uwielbiam kurtawy jeansowe;)
    btw jesteś bardzo fotogeniczny;)
    ciekawy blog,obserwuje;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) stylizacja nie była nawet w najmniejszym stopniu przemyślana, dlatego tym bardziej miło, że przypadła do gustu! A co do kurtki jeansowej - "must have" każdej szafy :)

      Usuń