Trentemoller - Deceive / backstage

Jakiś czas temu, na łamach bloga, chwaliłem się swoją pierwszą główną rolą w profesjonalnej, szwedzkiej produkcji. Mowa o teledysku Trentemollera do utworu "Deceive". Poniżej wrzucam materiał zza kulis. Ubrania, które widzieliście / możecie zobaczyć w klipie są projektu światowej sławy Henrika Vibskova (strona internetowa - klik - jako przykład profesjonalizmu w przemyśle odzieżowym). Dla osób, które nie znają autora i / lub kawałka, o którym mowa wyżej:


Więcej na temat współpracy i kilka słów o przedsięwzięciu możecie przeczytać w poście: Polak w kontrowersyjnym klipie Trentemollera (+18) O premierze - niespodziance, napisał m. in. jeden z najpopularniejszych magazynów / portali muzycznych na świecie Billboard. Pomimo niemałego zainteresowania oraz rzeszy fanów Trentemollera w Polsce, temat rozszedł się bez większego echa. Nie tylko ze względu na fakt, że główną postacią (tak, znowu chwalipięta) był rodak. Polskie media niespecjalnie wykazały zainteresowanie tematem, a szkoda. Wyjątki, które są mi znane - dziękuję:




Obiecany backstage teledysku Trentemoller - Deceive:





























PS Dziękuję za komplementy, wspaniałe i motywujące słowa. Dzięki światłu, które mi dajecie, nie będę się wzbraniał przed publikowaniem kolejnych tekstów, prób literackich, mojego autorstwa. Jestem niesamowicie wdzięczny, zwłaszcza, że poezja często (mnie zazwyczaj) męczy i do specjalnie ciekawych nie należy. Mam dla Was "żylety", które nie pozwolą na Twoje znużenie :) Dla tych, którzy są ciekawi pierwszej publikacji:


Jak napisałem w jednym z komentarzy niżej... Szczerze i bez zbędnych skromności - jeżeli wschody i zachody słońca przypominają bicie serca, to moja doba mija zdecydowanie szybciej - nie spodziewałem się tak pozytywnego odbioru. Naprawdę.




dla tych, którzy chcą być na bieżąco, strona na facebooku:
twittera i instagram już znacie - wszędzie:
@rafalozy :)

1 komentarz: